Cola.. är nog min bästa vän just nu! och du min älskade låt!

Åt nyss en glass, dricker cola!

Antar att jag borde göra engelska snart,, men först ska jag slappna av och ands in och ut!

En natt med bara tårar och utan sömn,, är nog inte det underbaraste,, men som tur va sov man hos älskade amy som alltid stället upp för en.. som vissa andra aldrig gör ^^


I engelska så har vi att man ska interjuva om musik till en (ung) person och jag ska fråga min bror,, bara han har lust.

Sen ska man skriva en artikel om det :)

Sen massa sidor i engelska bok och massa glosor -.- häng mig!!

Innan våran prao som är v.40 tror jag så har vi typ en miljard prov! Kommer dööö :O

Älskade låt du står mig nog närmast a av alla, när jag vart ledsen,glad,arg ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0