Glömde att berättaa :D

Hejhopp :D

Va förut i centrum, sen hem och åt lite foodie :D

Och nu sitter jag här och gör absolut ingenting!

Jag glömde berätta en sak igår..
När vi gick i skogen gick vi förbi ett ställe där de låg massa plast och frigolit bitar..
Vi bah what,, sen såg vi att det såg ut som en koja.. då förstod vi att antagligen har det bott en uteliggare där eller något...
Det var rätt häftigt har aldrig sätt något sånt.. Menar självklart det kan ha vart några ungar som har bygt det med,, men de kändes inte så! Tycker det var riktigt häftigt :D


Imorn kommer det hit lite släktingar som att jag fyller åt nästa söndag men då är jag inte hemma,, eller jo jag kommer på kvällen :)

Så de ska komma och ge mig lite pengar meheheh :D Thats all i want :D
Då blir de väl tårta också nam nam ♥__♥'

Från media man skulle typ klistra ihop olika delar från våra faced med varandra :D
Hahah den där blev snyggast :D
Svår och dålig bild,, men det där ska föreställa kojan, men bilden blev verkligen jätte dålig, sorry för de!





Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh vad kul med en outfit, mer sånt Tack!!

PUSS!! ♥♥♥

2011-09-11 @ 19:08:56
Postat av: s

Good looking

2011-10-30 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0