Godmorning people! ^¤^

Morning ^^


Sitter och gör ingenting.. börjar klockan 09.00 och har ingen aning om varför jag gick upp så tidigt,, men det kändes rätt skönt, lixom bara sitta och göra ingenting PERFECT! ;)

Idag är det skoljoggen grejjen, vi ska typ origentera och springa en hel del :P

Men jag får fortfarande inte springa så tycker det är extremt drygt med sånna här dagar!


Jag mår faktiskt riktigt bra idag,, självklart trött men vem är inte!! :D

Och ikväll ska man PACKA! haha tror inte jag behöver packa så mycket kanske ett par byxor, tröjor,trosor,strumpor.. inte så mycket XD antar fler saker men inget intressant :D

Lite jobbigt att missa 2 skoldagar som att man missar rätt mycket i skolan, but i guess att det är värt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0