Good day :D

Heej!!

O gud förlåt för att jag inte hinner uppdatera så mycket,, men har massa i skolan dessa veckor det är typ bara PLUGG PLUGG PLUGG!  Men det får ni stå ut med och vänta på mig, och kolla in blogg varje dag för jag ska frsöka skriva 1 inlägg varje dag iallafall :D

Idag va en jätte skönt dag,, vi hade 3 lektioner för 2 stycken blev instälda så slutade vid 1 eller något :D WIIHOO!!

Sen åkte jag hem och åkte iväg med mamma och tränade :)

BBUH! har råkat tappa bort mina hörlurar så nu är det ett måste att köpa nya!

Och jag måste shopa,, hittar aldrig något att ha på mig :(

Hur mår ni?? :D

Vi hörs senare ska träna lite Engelska glosor sen blir det SO,, så idag ska jag satsa på att plugga!

Kanske borde göra te :D 




Vet ni,, jag har träningvärk i hela kroppen O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0