Kom hem och nu har jag bytt om!! :D ♥

Jahapp!

Då har man vart på bibblan,, gjort lite läxor, dansat lyssnat på musik fotat, ätit godis ätit glass, vad mer, joo självklart dött av garv :D

Sen gick vi till den nya affären i centrum.. snygga kläder men hatar affären XD

Sen gick vi till stationen och helt plötsligt började det verkligen SPÖ regna såå mysigt jag och Amy dansade i regnet well iallafall jag och sjöng på en låt, vet ej vad den heter hehe XD

Men sen insåg vi att väskorna började bli dygnsura.. och det är där vi har alla saker.. så vi fick ställa oss under tak :( buuuh!

Vad mer har hänt, inget speciellt faktikst, blev klar med min fula väska på slöjden idag,, men den får jag ta med hem nästa gång hon skulle fota dem eller något skit :S Konstig lärare XD haha! :)

Iallafall så kom jag hem för ungerfär en 40 minuter sen, och slängde av mig dygnsura kläder och skor och sprang och bytte om, så nu väntar jag på maten, sen ska jag göra lite NO som är kvar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0