Lets dream about the day after tomorow :)

Today

Vaknar: skit trött, arg, irreterad..

Sen:blir mycket bättre

Dagen: bra

Nu: ÄNTLIGEN HEMMA!

Mitt huvud slutar inte att dunka,, och jag kom hem kollade i skåpet såg choklad,, jag TAR CHOKLAD! kanske 3 rader O.o

Ni vet veckan i månaden då man bara måste äta söt saker,, yeah de är typ ångest om man inte gör det, man blir sådär jätte galen!

Ska plugga lite senare,, men ska först göra tee sen ta fram alla böcker också, men kände att jag behöver en pause från skolan i allafall några minuter :)

Denna vecka har vi 1.Matte prov på torsdag 2. Matte och So prov på fredag. 3. Engelska inlämning på fredag!




Hopps min gulliga pappa köper glass på vägen hem!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0