Lets rock! ;)

YOO!!

Idag har de väl vart en hyffsad dag, inget speciellt har hänt direkt :P

Hmm slog rekord på origentering!! jaa iallafall mitt egna XD runt 17 min :D

GRAAATIIS TILL MIG!! -tackar tackar- :D

HMM åkte hem, orkade inte träna så mamma och jag drog och köpte present till mormor, köpte glass till MOI! och någon headset grej som man inte har hörlurar till ;)

Som att mina försvann XD

Ibland blir jag så sugen på att fundera på att färga håret,, sen bara nJE NEJ NEJ NEJ! du ska inte kvinna du ska inte,, så de håller vi oss undan XD

Men mitt sug att ändra mig själv sitter fortfarande kvar! oo guud vad ska man göra med sig själv???

Kanske raka skallen? :) XD eller vad sägs? :D

OLD PICTURE! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0