Min lilla del av en stor åsikt!

Morning sömntutor!

vad händer idag egentligen hmm mår piss sen igår.. så antar skola fortsätta må piss sen hem och träna och plugga...

Yeah livet är såå roligt VERKLIGEN skit kul!


Vet ni jag har bestämt att killar är typ skit, ska inte bry mig ett dugg om dem,, älskar dem mig och är redo att vara där för mig i alla moment, kom, men är ni bara där när di själv behöver få de skit ni måste ha av en tjej, kan ni dra åt helvete..

Killar verkar ta tjejer som leksaker,, antar de kan vara tvärtom med,, men jag är inte kille så jag vet inte hur de känner..

Men vissa killar är bara orättvisa,, kan de inte hålla sig till en person,, eller måste dem ha sådan status hela tiden,, asså usscch på killar som bara vill leka runt.. så trött på dem!

Skulle kunna spy på dem, dra ut deras hjärtan,, så ska dem få se hur det känns att leva utan ett!

Varför folk utnyttjar vette tusan,, varför folk leker med hjärtan,, ingen aning,, varför lyssnar inte folk,, för de är rädda för sanningen?

Orkar inte ensa tänka tanken på vad folk går i genom,, menar ser jag på mig själv tröttnar jag bara på en sekund,, så då vill jag inte veta hur de som har de värst har de!

Folk svälter ihjäl, knarkar osv vissa har ingen familj eller hem...
Men alla har sina problem och problemen är på så många olika nivåer..

Och det är svårt att hjälpa alla, men vissa kan man väl hjälpa bara genom att inte vara så omogen och leka runt med folks hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0