Teehee :D

hejhejhejhejhejhejhejhej!

Det gick hyffsat på A del i matteprovet bara lite slarvfel -suck- -.-

Imorn är det juh dags för 2 timmar SO prov och sen efter de matteprov typ man bah yee,, snacka om att ta med sig godis!

Just nu sitter jag och tar det lugnt kollar lite på tv lyssnar på musik, kollar runt på nätet..

Sen måste jag plugga för mamma och jag ska träna sen,, vill hinna kolla igenom allt innan jag åker :)

Är så sugen på att shopa lite,, så ska försöka hinna det nästa vecka hoppas jag :D

Efter imorn börjar juh praoen, ringde nyss och kollade med dem, och jag verkar välkommen ;)

Hon jag pratade med lät jätte trevlig :D






Usch villka bilder,, men jaa ser man ut som man gör så gör man :) och den där solen gick inte att gömma sig för XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0