Today alots of bad words! :)

Tjjuuee!! :D

Okej en SKIT DÅLIG MUSIK LEKTION! ogillar att det är så.. och att jag är den enda som alltid vågar säga ifrån,, men vill man få hjälp med ämnet och så så måste man faktiskt säga ifrån hur ska man annars kunnde fatta!

De roliga är i alla andra ämnen dem bara ni måste fråga fråga fråga man kan aldrig få nog av information.. man kommer till musiken.. ni får inte fråga fatta allt själva de står i pappret hur man spelar instrument LÄR! yee inte så lätt va? -.-

Nyss åt jag 2 bullar en halv banan och sitter nu här :)

Ska träna lite glosor och hoppas på att de vill ploppa in i min lilla hjärna ;)

Mamma och pappa och bror sa att de skulle tillcentrum och göra något vet inte riktigt vad :O

Imorn är det skoljoggen i skolan buhuu haha origentering och springa jaduu min kondis borde satsa på att baka tåror där man får konditiodon från i stället för sugar :D






Kommentarer
Postat av: Ritis!

GÖLLISSS!!!!!!! ♥♥

2011-09-13 @ 18:53:48
URL: http://ritis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0