Ugly tunga on the blogg! hahaha :D

animation maker
Erkänn ni har inte sätt en vackrare tunga :D

Iallfall idag har jag bara vart i skolan, var faktiskt rätt kul, tänkte inte direkt på hur de va faktiskte :D

På sy- slöjden syr jag en väska gjort av två byxbakdelar som är avklippta som shorts,, har sytt ihop dem sen ska jag nu sy en påse att ha i ni vet sån där inner sak, sen vill jag sy typ accosearer :D

Den är rätt liten för storlekarna på byxorna va typ 128 XD haha!

Hoppas den blir fin :D


animated gifs make

Vill faktiskt bara sy och sy på den just nu saknar den buuhuu!! XD

Men älskar att sy och sånt :D

Har både en tjocktröja och mjukisbrallor jag gillar att använda som jag sytt själv, sen en väska, aa säkert något mer,, men har stickat massa eller virakt mössor och vantar :D

Vad gör ni på slöjden? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0