"A drop in the ocean"

Yeaah!!

På väg till gymmet råkar jag tappa mammas ipod i bilen,, yepp jag fick inte fram den!

Sen kommer vi fram och ska leta efter den,, och den va BORTA! vi såg den ingen stans, haha vi stod där med våra arslen i vädret,, vill inte ens veta hur folk kollade på oss! hehe XD

Men sen hittar jag den under en bil matta,, man bah HALLÅÅ mamma du kollade juh där smartass XD

Ååå på gymet jag såg världens sötaste kille ♥____♥'   Han kollade på mig jätte mycket,, ville bara gå fram och säga HEJ! och ge han mitt nummer XD

Men hade vart pinsamt om han nu inte vore singel lixom hahaha :P

Kommer ni ihåg när jag berättade om min dröm kille,, kan det kanske vara han??? :O nää tror inte de XD

Föresten är fortfarande jätte sugen på glass! och choklad :/

Om jag kunde teckenspråk skulle jag svära åt alla idioter :P


Saknar dig så otroligt mycket tror jag kommer gråta varje gång jag ser bilden på dig,, ÄLSKLING kom tillbaka! Alla 3 lämnade mig på ett halv år, tycker de va riktigt ortävist av er 3!!

BUUH! :( dumma gammling jävel. kom tillbaka och skrik det är tyst utan dig!


En sekund eller minut eller dag vecka år allt föratt få er tillbaka,, jag skulle göra allt för att få träffa er igen.. Ni betyder mer än vad ni någonsin kommer att få veta.
Den tredje finns i liv, men den vill nog inte se mig...

If you there, let me cry for memories, but let me move on with love, just keep looking at me, becuse im going to look deep in to your eyes, becuse i will never forget you guys.. I love you all ^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0