Yeah lite olika saker dag XD

Heeeeej!!

Kom nyss hem :)

Dagen började med att jag vaknade kl 09.00 hemma hoss amy, väntade i en timme, kastade kudde på hon så att hon skulle vakna :D

Sen åt vi frukpost!

Sen åkte jag hem för familjen skulle köra go-cart de va jätte kul :D Körde snababre än vad jag någonsin har gjort, är stolt över mig själv! HAH!

Sen åt vi på mc donalds,, seen åkte vi hem.

Jag städade mitt rum snabbt, sen åkte mamma och jag och tränade :)

Och nu väntar jag på mat för att sen kolla på NO läxan ^^

Fattar ingenting på den där NO saken,, man ska kolla på bild, vet inte äns vad det är på bilden,, sen ska man förklara skillnaden på de lika men olika bilderna som är flera steg... YEAH! lets see hur de går senare XD

WRRROOOOMMM!! :O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0