ååå måste gå och fixa skena till mitt finger..

Har ett problem i mitt lillfinger sen jag var typ aa jag vet inte, lite mindre i alla fall. och det blir krokigare och krokigare.. vet ni varför???

Jooo för att Musklerna senorna skit saker,, har ramlat ner på sidan, så de kan inte sträka ut fingret..

Och nu har det börjat göra för djävulskt ont!!

Såå måste gå till doktor och be om en skena att ha på nätterna som sträcker ut fingret.. annars kommer den snart bara vara som en halvv båge eller något XD


Suck.. ska alltid vara något konstigt med mig hahaha :)
VS
(DET BÖJDA)



Kommentarer
Postat av: jennifer svelander som älskar dig gumman!!<3

Ge mig tröjan <3<3<3<3<3<3<3<3<3 och du är lika vacker med ett krokigt finnger som med rakt<3 för mig i alla fall ;**

2012-04-18 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0