Fråga inte vad det är för fel på mig... haha :)

Jag är trött på mardrömmar, de är ju såååå hemska.. och det tragiska är, att många drömmar jag har kommit i verklighet,, jaa ok där skoja jag.. men snart likt i alla fall..

Typ drömmer man att en kompis gjorde illa sig, kommer man till skolan och den bara jag har fett ont i benet man bara O.O WTF???

aaAAaaa i alla fall, min senaste dröm, var att jag har problem med en person i alla fall ska bara säga de.. men ok tillbaka till drömmen nu!

Det var så att den personen slutade prata med mig, vi bråkade och sånt där, personen sa att den inte tyckte om mig, och att vi borde sluta prata med varandra o.o MOI WOKE UP WITH TEARS IN MY FACE!!

Ok  det var inte hela drömmen, för man kommer alldrig ihåg efter bara när man drömmer, man tänker typ i drömmen, det här måste jag komma ihåg så jag kan berätta för min kompis.. sen vaknar man upp och bara kaachiiinng??? Vad tusan hände i drömmen, fast medans man drömde så tänkte man typ på drömmen..

BUURR CREEPPY!!!

OOO BABY I WAS BORN THIS WAAAY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0