Goddag :) en ny dag, men det är i alla fall sol!! och så sitter man inne..

Tjabba :)

Sitter här och funderar på om jag ska till tuna-centrum och kolla om det är någon som har drop in salong, vill klippa mitt hår..

Jag är lite konstig... när jag börjar tröttna på att typ gilla någon eller bry mig, då vill jag göra förändringar..
Men så fall ska jag bara klippa topparna för att jag vill ha långt hår haha XD

Tänk om det var lätt at ändra sig, sen ändra tillbaka om man nu ville det :P Typ önskningar :D

I alla fall, imorn tror jag att mamma och jag ska till stan, kolla lite på kläder, och se om jag hittar någon BAL KLÄNNING, väldigt svårt, som att jag är så jäävla kräsen så det inte är sant.. är det typ ett veck fel på klänningen så skiter det sig, och blir alltid något otroligt arg, när jag står i omklädnings rummet och ser min hemska kropp, man blir så ledsen.. Men man orkar juh aldrig göra något åt det -.- -suck-!


Jag är totalt förbannad på ingenting, och brukar vara förbannad när jag slutar gilla någon, och sen är jag samtidigt skit glad, för att jag inte gillar personen längre XD YOU GOT IT??!!

Nä tro mig inte jag heller, haha :) Men men man får lite förvirrande tankar och känslor ibland ^^

Jädrar vad jag babblar på nu, haha vadå prat sugen, eller ne skriv sugen, har ingen lust att prata alls, vill typ sy ihop min mum XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0