bla bla bla.

Jag funderar på att börja försöka skriva typ en bok om mitt liv så här långt..
Men problemet är att jag alltid spårar ur när jag skriver och jag är inte direkt duktig på att skriva saker :/ 
 
Men om jag verkligen satsar så kanske man kan.. men saken är haha tro mig jag kommer aldrig skriva en bok!
För jag är sån som börjar med någon men avslutar det inte :P hihi tror många känner igen sig??? Am I right or am I.
 
 
Funderar på att hitta någonstans att klippa mig.. Trött på min konstiga frisyr..
 
Ni kommer nog ihåg att jag brände det i början av sommaren med platttången :P *smile*
Hahaha aja så på gotland när jag var där för typ 10 veckor sen haha eller vad det nu blir :P så KLIPPTE jag och mamma bort allt det... Och nu är det typ ojämna bitar av håret som bara hänger på typ halva mitt huvud.. Och det ser tugnt och tråkigt och extremt fult ut. Så vill hitta någon som kan ge insparation så man slipper själv säga.. jag vill ha så så såsåsåsåsåssåås för de gör ändå inte så som man vill ha!!
 
Hår frisörer kan verkligen suga.. det är sällan man hittar någon som man tycker ens är bra.
Och jag är oftast missnöjd efter en klippning och känner typ.. varför klippa det igen!
 
Hahaha aja,, man får väl ta risken för jag är inte personen som är så förtjust i extremt långt hår.. tycker det är lite tråkigt och äckligt med föööör långt. Typ ner till rumpan och så :P Inte direkt för att jag är i närheten av det.
 
Många ser nog mitt hår som kort, kul för dem då :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0