När jag är med dig mår jag så JÄVLA BRA!!!

När jag är med dig.. Lyser mitt leende och ditt. Även fast vi kan både gråta tillsammans och skratta tillsammans.
Så är du det bästa som någonsin har hänt mig. UTAN dig vore jag luft utan att kunna andas den. Du är det finaste och dyrbaraste som jag har, och alltid kommer att ha. Blir bara så lycklig inombords av att vara med dig♥
 
Ibland önska jag att jag kunde visa mer för dig hur mycket jag Älskar dig. Men det är svårt.
Jag vet att jag är jobbig när jag får mina atacker. Men jag vill inte såra någon. Inte ens mig själv. Men när jag tänker på dig och min familj, Vill jag bara kämpa och få hjälp för att få bort alla dessa atacker, och försöka bli en glad tjej.
Den tjejen jag alltid är med min familj och dig.
 
Många ser bara min utsida, den som ser dyster rädd och sorgsen ut. Men jag kan faktiskt lé precis som alla andra kan. Man kan om man mår bra. Och jag vill verkligen må bra. Jag vill sluta skrämma liver ur mina nära och kära. 
Det är inte värt det.
 
Men för att klara och orka så måste jag få hjälp och börja älska mig själv. Innan allt går för långt.
 
För jag vill inte få den stora atacken, då jag kanske tappar kontrollen över mig totalt. Jag tappar kontrollen lätt nu.. Men den försvinner efter ca 20 min eller mer. Men vill inte få den då jag kanske förlorar mig själv helt.
 
Så nu jävlar är det dags att börja kämpa.
 
Jag säger aldrig till dig vännen. Men JA, vi ska hålla ihop resten av livet. Jag vågar inte säga något face to face, för jag är rädd att svara fel, så jag mumlar bara. Men jag lovar, jag ska bli stark. Och det ska du med, vi ska bli starka tillsammans.
 
Jag vill verkligen klara allt dethär nu. Jag lovar att jag ska verkligen försöka.
 
Har sökt hjälp nu och förhoppnings vis kommer det att hjälpa mig.
 
Jag älskar dig.
 
Och jag älskar min familj extremt mycket. 
 
Utan er vore jag inte här. Ni får mig att kämpa och ni får mig att känna kärlek runt allt hat.
 
Vet du jag kanske borde köpa ringar till oss. Typ förlovningsring fast  billig fast som är en förlovning på vänskap.
Problemet är att vi båda kommer tappa bort dem.. Så billiga får de vara i så fall haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

sv:åh, vad go du är. tack så jätte mycket! <3

2012-08-16 @ 12:03:20
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0