Han har gjort en piercing!!!!

okej :)

Nu är jag hemma igen ^^

Jag är MER än AVUNDSJUK på min BROR!!! Han har gjort en ögonbryns piercing :O

JAG DÖR VAD SNYGGT DET ÄR!!! Nu är han hetare än vad han var från början :D hihi

Jag vill också och tattoo,, men nej nej måste vänta tills jag blir 18 -.-' *SUCK* well well 2 och ett halvt år kvar, jag kanske kan överleva det, vem vet O.o haha ^^

Jag har också köpt 2 normala långärmade tröjor, en SVART och en MÖRK BLÅ! jag ville ha en korn blå men fanns inte i min storlek,, får banta lite till haha om jag ska i dem storlekarna som är småå XD

Men tyvärr kärleken till mat tar över :D

Det är lite svårt att inse hur mucker sånt kostar egentligen.. menar att pierca ögonbrynet hos experter kostar 590,, och att tatuera sig bara en på ryggen som är inte stor men stor lixom 10 000 :- +!! galet :O


Jag har bestämt att jag ska ha något åt det här hållet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0