"I feel free with out you"

Vi hade upvisning i dag på idrotten, dans upp visning alltså :D

Amy och jag dansade själva,, asså jag trodde jag skulle skaka och svettas sönder!!

Jag var såå jäva nervös och det var hon med XD

Men det gick bra, failade lite, men vafan det funka :D!!

Har haft ett första nationella prov i tisdags, gick hyffsat bra faktiskt :) (hoppas jag)
Har en imorn med, och de båda är svenska, imorn ska man skriva och sitta i typ 2 h eller 3 h har glömt ^^

Undra vad man ska skriva om O.o fast älskar att skriva så det funkar nog hyffsat bra, lets hope!!

Det här är den såå jävla söt låt vi dansa till, alla blev typ förälskade i den TACK AMY!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0