Sjuk igen :D

Sjuk igen, vad är det här för samhälle, så fort man blir frisk blir man sjuk igen, irreterande, det borde inte kunna bli så, men det måste vara mer en en miljard basiller där ute som spriger runt och hoppar runt på alla :O
Ibland önska jag att jag var gjort av eld, då kanske jag inte skulle få dessa basiller...
Jag har ABSOLUT INTE någon aptit, och min hals gör ont hela tiden och varje gång jag ska svälja vill man bara gråta för att det gör så ont, det är som om någon har stoppat ner stora bollar med tagtråt på :(
Ska köpa bnedövande halstableter sen har jag bestämt!!!
Hur mår ni då?? Sitter ni ochså fast på alla virus som springer runt här ute...
Vi får bara hoppas på de bästa :D
Vad ska ni göra på lovet då?? ^^ eller har ni redan haft lov kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0