Tjjaaa :) lunch rast!!

Sitter i skolan har rast den börja 11:00 och slutar 12:15 skit kuL!! not  för vi är inte många som har rast nu :P

I alla fall, undra om jag kommer att ha vikarie på min sv/eng för våran lärare är i london AVIS ojaa!!!

I dag har ja ggjort klart mitt so prov, det gick hyffsat faktiskt ^^ 

Idag kanske jag åker till en vän och sover där, eller så stannar jag hemma och fixar lite saker som jag vill göra :)

T.ex. jag vill måla en bild, jag vill fixa fotton att sätta på väggen, jag ska skriva ut alla texter jag skrivit och sätta in i en pärm perm jag vet inte men något sånt :) sen fixa ne framsida till de..


KAIJSAS BLOGG

Kolla in denna blogg vettja ;)


You are beautiful älskling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0