•○•○•○Stavnings fel? Vem bryr sig.○•○•○•

I mina ögon, är du solen som skiner varje gång jag ser regnet, även om jag älskar regnet så lyser du och bildar en regnbåge, en sån där vacker med flera olika färger, en som går från början till slut.

Varje regndroppe som faller, är mina tårar, tårar av lycka och tårar av sorg, vissa är för att du sårade mig, vissa är för att du gjorde mig till den lyckligaste människan i världen, men jag stannade där, visst gjorde jag, både bland vått och tort, så stod jag där. Varför skulle jag lämna? Bara för att alla säger det? Du lyser upp min dag, även fast du gör den svart ibland. 

Du får mig att känna som en ny levande person varje gång jag träffar dig och du rör vid min nakna kropp, att känna dina fingrar krypa längs min midja och uppåt mot min hals och slutar vid att du smeker min kind, du ger mig rysningar. De gånger du frågar om jag fryser, nej jag ryser, för att du är så underbar!

När jag ser ditt leende, ser jag natt himlens alla små stjärnor, dem är små, men så stora och precis så är ditt leende, ibland göms det, och i bland syns det. Stjärnorna och ditt leende har något gemensant, och jag älskar dem båda.

Att höra dig skratta, gör mig mer än lycklig, ditt skratt är något jag vill höra varje gång jag är vaken och varje gång jag sover, att vakna utan dig vid min sida, är som att slita ut mitt hjärta ur mitt bröst, smärtsamt.

Du är underbar på så många sätt, men ändå trycker jag ner dig, för att jag vill trycka ner mig själv. I självaverket skadar man sig mer än vad någon annan kan skada en. När det kommer till psykisk kärlek.

Jag vill bara be om ursäkt för smärtan som jag sätter i ditt hjärta min ängel, jag menade aldrig att såra dig, eller få dig att tvivla på dig själv, jag ska förändras för din skull, och jag börjar från och med nu! 

Men du måste förstå, jag har också mina dagar då jag inte orkar mer, då jag bara vill försvinna, men då ska jag hålla dig hårt med mina vingar, som en skyddsängel ska göra, jag ska inte trampa dig på tårna, jag ska låta dig flyga, jag ska själv ta hand om mina problem, innan jag ska ändra på dina.

Lita på mig, jag stannar vid din sida så länge du tillåter det, så länge som du vill stanna i mitt hjärta, även om jag är ur ditt hjärta, så finns du i mitt. Glömmer du mig, betyder inte att jag kommer att glömma dig.

Du är så vacker, så vacker att jag bara vill pussa dig, du är finare än allt. Du är till och med finare än diamanten själv.

Lys starkt min vän, lys starkt, och se ljuset i ditt liv, ge inte upp, det finns någon det finns någon för alla där ute, även om du inte är den rätta, eller om jag inte är den rätta.

Så finns jag där ute i världen någonstans för alltid, vid din sida i hemlighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0