JAG ÄR INTE VACKER, JAG ÄR VACKER.

Jag sitter och funderar lite, höhöhö som om jag aldrig gör det! :P

I alla fall kvällens tänkade är damdabadadabadaaa!!

Hur kan så många se perfekta ut?

Jag ser på mig själv och tänker självklart att jag är ful.. men samtidigt säger många att jag inte är de.. men hur vet jag att de inte ljuger?? Sen tänker man jag kanske inte är så ful?? Men sen ser man någon som är snygg då tänker man ok jag är fulast!!
Jag tror många sitter ute och tänker att dem är fulast på jorden, och den och den och den är sååå perfekt!! Jag menar vem gör inte lixom.. ni är inte ensamma om det, om ni nu skulle tro de.. Själv dagdrömmer man om att få göra om sitt utseende, och när man inte ser sigg ansikte tror man att wow jag kanske ser bra ut,, man ser sig i ett skyltfönster O HERRE JÄVLAR är det så ful jag var.. aja depp mode again!! DAMN!

Jag tror aldrig jag har känt mig "Fin" eller vad man ska säga, jag har typ alltid tyckt usch usch usch usch usch usch usch usch usch.. ja ni förstår, jag menar jag har:
  1. GROPAR i rumpa och ben.
  2. Finnar..
  3. BRISTNINGAR jaa typ lite över allt vid ben osv rumpa
  4. Jag har fett på kroppen, inte för mycket inte för lite,, jag har en kula på min mage, fett på höfter som hänger utan för byxliningen (stavning) och jaa ibland går det defenetivt inte att ha tajta kläder.
  5. Jag har inte stora perfekta fasta boobs heller!

Och ju mer jag kollar i spegeln ju mer fel hittar jag som tillexempel:
  • Att mitt hår är äckligt, finns ingen fin färg, ibland grönt,ibland orange,ibland blää
  • Att mina ben är feta
  • Att jag är för kort för att kunna vara fin (jag är inte direkt SÅÅÅÅÅÅ kort, många är i min längd) inget fel på att vara kort lixom.. men man gnäller!
  • stor näsa
OCH MASSA MER!!

Men vad kan jag göra åt det???

Jag vill inte sluta äta bara för att vara fina, jag tycker om mat och det vill jag äta..

Vist jag kan färga håret men det vill jag inte heller

Jag får väl gå i klackar men jag vill inte skada knän och rygg, så jag behåller mina bekväma skor..

Min näsa??? ska jag operera den bara för att den inte ser "PERFEKT" ut?? IN YOUR DREAMS!!

Saken är den ska andra hacka på mtt utseende kanske de ska tänka på vad jag tycker om deras???
Bara för att du tycker jag är ful eller att jag själv gör det, svär jag på att någon gillar ditt eller mitt utseende??

Vafan jag ser ut som jag gör, jag föddes såhär och det är inte direkt så att JAG kan ändra det..

Och dessutom vill jag inte se perfket ut, för perfekt finns inte.. alla har olika smak om allt!!

Vissa tycker om större folk, vissa om smala, vissa tycker om folk med gigantisk näsa vissa tycker om folk med ingen näsa.. vissa tycker om stora meloner till tuttar vissa tycker om klementiner.

Alla har olika smak, det finns inget som är perfekt...

Självklart kommer man alltid vara missnöjd med något på sin kropp.. men va det då, eller lär dig älska det du har du är så VACKER PÅ DITT EGNA SÄTT!!

Skit i allt skit vissa kanske säger om dig,, du är förfan vacker inombords och på utsidan.. men de som klagar på andra är fula inombors, right!

Vill bara säga, Du är Du :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Fint skrivit älskling! ♥

2012-02-22 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0