•••••Life history•••••

Sitter med min red bull i handen, även fast jag hatar att dricka det..
Sitter och kollar på skit på tv, men ändå så gör jag det...

weird :S

what ever :)

Idag så fortsatte jag sy på min klänning i skolan, och serriöst jag trodde jag skulle få damp på min slöjd lärare,, asså kvinnan är serriöst sten döv man står typ 1 cm från hon och bara  KAAAN JAG FÅÅÅÅ HJÄÄÄÄLLLPPP!! hon kollar inte ens på en!! wow... kallar henne för kärring i tystnad när jag tilltalar hennes namn.. skit samma nog om henne, hon ska inte få ta plats här ;)


Jag har funderat på en sak, och i mamma nya lägenhet så kommer min vägg att vara vinröd, den är så från börjar, och tror jag ska behålla den färgen och sen skaffa en svart färg som jag ska göra ett penseldrag hjärta som är rätt stort, sen ska jag skriva som texter innuti hjärtan, typ något personligt, men vill ha färg som man kan typ sudda ut alltså den som jag skrver texten med :)

Vore det häftigt eller helt galet? :S Ingen aning!!

Vill i alla fall att det ska vara ett mer mys rum, vill inte ha så galet, och så mycket tjaffs heller, simple you know :)

Funderar på att ha typ som en ljusstake på väggen med ljus på och sånt med :)

Kanske någon tavla med :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0