dans igåår! :D

Åå vad tråkigt det är att aldrig ha tid till att blogga!!! :(

Jag som älskar att blogga.. sen kommer skolan och all tid för bloggandet bara försvinner.. grrr

I alla fall, igår hade vi täby dans :D

Det var inte det roligaste men faktiskt helt ok ^^ Jag lilla jag blev faktiskt uppbjuden,, fast han var lite pinsamt, såå jag lämna honom hahaha va ond jag är xD

Det var bara dans musik, vi dansade foxtrott,bugg,vals, typ sånna danser i 2 timmar så det blev en aning uttjatat :P

Annars gick man mest runt och snackade lite :) träffade på gamla vänner som man inte sätt på typ fleeera åår!!!

Så roligt att se hut folk har utvecklats lixom... men när jag umgicks med några var vi barn!! Sen nu går vi sista året i grundskolan, det är faktiskt helt otroligt!! haha :D

Annars har jag vart mest upptagen med skolan faktiskt :( massa prov och läxor, samma ihelgen då blir det att pluggaaaaaaaa.. annars kommer jag,skolan,min familj att döda mig hehehe :P Bäst att skärpa sig helt och hållet :)

Hur har ni haft det då sötisar?? ^^

Hoppas ni haft det jätte bra, annars vore det lite synd :(

Ååå vet ni vad jag hatar med fredagar i min skola är att spanskan har spanska när jag har lunch, fast jag har med tyska och franska med, men dem är inte många... sen min underbara lilla kijsaaa,, är aldrig här på fredagar, min lilla söta prat kompis bara skiter i mig snyyfft :(

Ajjjaa upp med hakorna nu :)

Antar att många går ut i kväll, själv ska jag sitta på mitt arsle, och göra ingenting, mysa lite men han som sitter där <--- haha :)

SÅÅ cya later :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0