Enjoy!

Ska på någon musikal vid 20.00 jag tror det är hair eller vad den heter hahaha har ingen aning faktikst :)

Imorn är det skola känner mig inte taggad...


Jag känner för att ha vår.. jag saknar solen och kunna gå i tunna kläder och bara typ sitta ute på rasten och njuta av den lagom heta värmen sen lite vind och solen som skiner mot ens nakna hud..

Japp så vill jag ha det nu känner jag :)

Man är så trött hela tiden nu när det är mörkt.. när man vaknar tror man det är natt på dagen tror man att det är kväll och på natten tror man att man är i rymden.. tralalal wiihoo..

btw.. är det bara jag eller kommer någon fler faila på typ alla nationella proven, eller har ni gjort dem?? dör man på dem? är såååå nervös -.-

Hur har ni haft det idag då? :)

Jag har suttit i soffan och surat sen igår kväll faktiskt :)
Aja har babblat klart nu enjoy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0