Good day ^^

Tja :)

Sitter i soffan vaknade nyss ^^

Det är svårt att tro att skolan börjar nu på måndag igen.. Det tråkigaste med det är:

1. Allaa prov/ nationella
2.Sakna person man har kunnat umgåtts mycket med.
3. Att gå upp tidigt igen -.-'
4. All stress som kommer att komma. Pressen på en själv.

Aaa lite om det :)

Annars har jag väl haft det  bra på lovet. Inte gjort så mycket men det spelar ingen roll har i alla fall njutit av att ha lov. Känns lite segt att komma tillbaka till skolan men ändå så är det helt ok. Tycker om att komma in i rutiner men det mesta om skolan är jobbigt tycker jag.
Sissta terminen i 9:an sen börjar man gymnasiet.. och jag börjar redan bli nervös.. och jag måste snart söka in.. jag vet inte ens om jag vill börja GYMNASIET!


När man verkligen vill berätta för en person hur mycket man älskar den, varför funkar inte man lixom fnittrar bara haha och skämmer ut sig.. Sen får man en konstig blick från personen.. Men känslan av att man tycker om är underbar när den väl är underbar.

Finns inte så mycket mer att säga :P
Hoppas ni haft en underbar start på det nya året, och att ni är redo för skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0