Ny duschad och smaskar på apelsin :)

Nyss duschat och smörjt in sig!
Nu smaskar man på apelsin och dricker te, efter en kväll med bara mattematik och ett gym pass på gymet :)

Imorn är det fredag wiihoo :)
Och ska då antagligen leta efter 3 sängar till oss ^^

Jaa sen den jobbiga skolan såklart, men den låtsas vi om som att den inte finns.. schyyy ;)

I helgen ska jag faktiskt satsa på att plugga :)
SO,MATTE,MUSIK. dem ämnena.

Vet ni vad jag blev så suugen på??

Förut när jag var med mitt ex, under dem veckorna kollade vi alltid på Merlin!!
Är såå sugen på att se den, en fatasy och rolig serie.,. Älskar verkligen den, antagligen för att jag såg den med honom också.. Men den vara bara underbar att se, man lixom drömde sig bort, skrattade och grät allt i ett, helt otrolig :) ÅÅÅÅ mysigt hade det vart ^^

Idag har det verkligen regnat och snöat om någon har sätt det? O.o det var typ regnar det eller regnar de?? fanns inte ens tanken att det inte skulle regna, eller var det en inbillning??
Nae nu har världen gråtit för mycket igen. Och jaa jag är en av dem tillhörande haha :)


Jjaja babblat klart nu tror jag ;)

Natti natt änglar cya on friday friday :D


NOM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0