OOJ!! jag drömde en skit konstig dröm inatt...

Mitt huvud dunkar.. och siffror,ord,länder,tecken, allt snurrar runt i min skalle till och med ditt ansikte!! ( inte ditt som läser utan någon annans) bara så du förstod lixom.. jaja


Idag var en bra dag tills vi hade musik, blir alltid lika förbannad för jag tycker det är en onödig lektion som man ska få betyg på,, skulle egentligen lika gärna plugga  istället för att lära mig om noter toner och sånt, som jag inte ens kommer att ha som användning när jag är äldre!!

Om man vill ta och lära sig om sånt, går man väl förfan och lär sig det på privatlektioner, eller sådan skola??? right..

Har inget emot det,, men man bara jag vill inte lära mig det här för jag BRYR MIG FAKTISKT INTE!!

Denna vecka stressar jag sönder därför jag inte skriver.. men ikväll betsämde jag mig för att ta pause från pluggandet.. och kör i gång extremt hårt imorn i stället :(

Dessa dagar fram till tisdag tror jag kommer bara innehålla plugg.. t.o.m så jag tror jag ska hoppa över en läxa.. eller fråga min lärare om jag kan bara träna på glosor, men inte ha test i dem, för jag orkar seriöst inte mer..

Är arg så att jag vill slå sönder saker,, så fort jag börjar diskutera med mamma eller pappa, slår jag hårt i bordet,bilen,dörren eller vad jag nu har nära.. och bara slååt tills mamma och pappa säger nu får du fan ge dig!!

Men konstigt nog kan jag inte hålla tillbaka.. det bara går att slåå och slåå och slå!

Btw!!

Ja drömde en skit konstig dröm i natt jag ska berätta för er:

Jag drömde om att min kompis och jag delade upp oss och gick iväg med varsinna killar..den jag gick med var en vän..

Vi var hemma hoss honom och kolla på film tv eller något sådant,, sen heltplötsligt börjar han ta på mig, och jag vill verkligen inte, jag stretar emot, men han försöker verkligen att våldta mig, men sen slåt jag honom om och om igen, hårdare och hårdare..

Sen så vaknar jag upp mitt i natten efter drömmen, och känner hur svullen min arm är och hur mitt ansikte är svullet.. och jag förstår inte varför.. men sen inser jag att jag kan ha slagigt mig själv i drömmen eller något.. jag vet faktiskt inte, eller gnuggat ansikte hårt mot något och tryckt med armen..

Jätte läskig faktiskt :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0