trululul! :D

Jahapp :)

imorn är det måndag igen ^^

Min helg har vart lugn, men nu efter middagen börjar pluggandet för fullt till musik provet.. är såå nervös att jag inte kommer klara det, för har så stora problem med ämnet musik,, det bara funkar inte lixom :(

wish me good luck!! haha ^^

Jaa jag har nog inget direkt att säga.. :)
Som nog de flesta har sätt så har snön ramlat ner från himlen,, lite mysigt, men är extremt sugen på vår nu faktiskt hade vart underbart med den sköna solen!!

Idag köpte jag ett par jeans och en tunn jacka typ ^^  älskar jeansen dem är låga lite väl låga man visar typ arslet,, men dem var så snygga :D

vad mer har hänt,, hmmm ingenting faktiskt :) bara att jag verkligen behöver klippa mig.. mitt hår är verkligen trasigt :S aja nog om det :)

Snart mat sen plugga så vi hörs!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0