lalala :(

Första dagen i skolan, och jag är redan livrädd för framtidens planer inom skolan...
Vill dem ta livet av mig det första dem gör, vad tänker dem med?? herregud..

Lärarna:
Nu är det dags att börja träna på nationella proven.. vi ska testa några gammla, och göra andra viktiga saker på lektionerna som tillhör betyget!

MOI: KOM OCH HJÄLP MIG!!

Det är lixom wow... jag viste att det skulle vara jobbigt, extremt jobbigt, men så som dem talar om det, är det mer DÖDSLÄSKIGT!
Jag kommer typ drunka i proven och aldrig komma ifrån dem.. och när jag väl gör.. så har jag misslyckats med min räddning av pappret som har blivit blött o.o

Annars har det vart en lugn dag!! :)

Trullululul..

What now??? Ska faktiskt snart sova.. oh nooo!!
När skolan kommer hinner man inte göra något, inte städa rummet, inte sitta vid datan, sova, äta (äter för mycket) och andra saker som är kul :P

Natti natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0