Friluftsdag.. :)

Idag har vi frilufts dag och har alltid hatat dem.. känns tråkigt och onödigt :P
Aja får väl ta det som de är, kan inget göra åt saken ^^


Jag ska spela fotboll och innebandy,,, men jag har problem med knäna så får se hur länge jag kan springa runt på mina stackars knän :/

Hoppas det blir kul, och att det inte är massa skit ungar med,, då orkar jag inte -.-
Man ska ta med sig matsäck,, hallåå våran matsal ligger 2 MINUTER där ifrån hahaha löjligt varför får vi inte bara äta där? XD

Jag gjorde en macka i alla fall och tog med mig vatten, det får räcka :)
Idag ska jag sova hos mammas lägenhet för andra gången, men ska se om jag kan fixa lite saker att ta med mig, så att det känns lite mer hem trevligt, just nu har jag EN säng där och inget annat,, jo garderoben som redan fanns där XD

Ska se om jag kan kopiera ut lite bilder och ta med mig och sätta upp på väggen ^^
Jaa, sen får man väl bara försöka fylla på och fylla på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0