Godkväll :)

Dagen innan skolan.. är det bara visst plugg man har tid med.. vad är det för skit att sätta prob första dagen.. menar vafan ska jag plugga på lovet för?? nej förlåt ta er i röven lärare..

Idag sov jag till 13:00 typ XD hehe latis,, men jag behövde sova ut :P

Är inte alls sugen på skola imorn,, känns lite som en ångest att jag ska behöva gå dit..

Tur det bara är 3 skol dagar denna vecka.. vi var juh lediga i da och på fredag är det friluft dag.. undra om man får ta ledigt då, eller sjukanmäla sig kanske... eller bara sitta bredvid och kolla på!!
Hatar frilufts dagar, vad man får typ välja mellan, romme(hatar att åka skidor i backar), skridskot,bowling,bandy/fotboll eller så, bada japp de va de sakerna man bara men KUL!! bra fantastii!! och alla är juh UTE OCKSÅ!!

ÅÅ vad jag klagar på min blogg, men det skiter jag i just nu för allat suger!!

Men vet ni på lördag ska jag och mamma åka och köra lite spa behandlingar på rum 1 :) ansiktssaker ^^
Är sugen på att ta hål i öronen så vem vet kanske får göra de med??? som att jag inte får göra tatto XD
Usch vad jag tjatar om min tatto men jag vill verkligen göra den, väldigt mycket, skulle betyda så mycket!

Mitt lov har vart helt ok, bara tagigt det lugnt,, flyttat osv,, typ gråtit varje kväll, varje sekund faktikst hehe thats who iam!!!  go girl keep on crying.

Hoppas ni får en bra första vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0