Torsdag 29/3-2012 14:50

Om någon hade sagt till mig att det skulle sluta så här hade jag fan aldrig börjat på det ens...

Jahapp, ännu en tråkig skoldag,, är faktiskt mer än trött på skolan.. och vi har typ de ämnen jag hatar mest så som HISTORIA, OCH KEMI!! det är mina hat ämnen, och snart engelska nationella och Matte jag bara orkar inte..

Jag vill gråta varje sekund för att jag bara vill sova i min säng :P

Snart är det påsklov i alla fall :) och då tänker jag åka till min mormor, där man bara kopplar bort allt, hon tål inte el så man behöver inte ens tänka på mobilen eller någonting!! Fatta vad underbart,, och jag ska ut med hennes hund, och prata och göra mysiga saker, seriöst saknar lant livet.. varför ska allt handla om storstäder,plugg, och teknik.. Funderar på att sluta använda min mobil.. bara använda den då man vet att föräldararna vill få tag på den.. bara stänga av den och lägga ner den i en låda.. datan vill jag ha så man kan göra något..

Annars tänker jag börja skriva och måla i stället, eller röra på mig.. För är trött på allt md teknik att göra :)
Ska sy kuddar till min säng hos mamma, och göra andra saker, som jag vill ha i rummet...

Och undra vad jag kommer vilka ha i påskägget.. jag tycker inte om att få godis, som att jag är DIABETIKER.. och då blir det att man äter hela tiden och får skit dåligtbBLODSOCKER,, och så surar det till sig, och man mår dåligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0