trullidutti

Tja, sitter här vid tv och data som vanligt :)

Hostar ihjäl mig, fick bli att stanna hemma idag igen.. -suck-!! Vist skönt utan skola, men man missar så jäävla mycket!!

Jaha,, vad ska ni göra i helgen då?? :)

Jag tror inte att jag kommer göra någonting alls ^^

Kanske se om amy vill åka och fika????

Ja det beror väl på om hur sjuk min dumma kropp tänker vara.. men pappa köpte medecin mot rethosta,, så det kanske kommer hjälpa mig lite..
Ni vet när man käner en fjöder i halsen hela tiden och släm och usch man bara hostar.

Jag är såå sugen på att shopa massa saker,, bara onödiga saker som man egentligen inte alls behöver, man köper bara för att man gillar det, och behöveri nte bry sig om pengar eller något,, but in MY DREAMS!! som om det någonsin kommer att hända hahahaha..


Mamma kanske vill följa med och köpa smink med mig i alla fall, det är typ slut och min fondation är serriöst typ ett år gammal eller något (skäms!!) den ser typ möglig ut hahaha woops.. och har en mascara från en billig tiding.... YEAHH!! im going right way.. sen måste jag köpa en till lipsyl.. så slipper jag bära den fram och tillbaka, sen tjocktröja och mjukisar.. sen saker till mitt sovrum..

Aja man får väl vänta på sin månadspeng och föräldrarnas löön.. nästa helg tror jag att jag tänker ta hål i örat..

OCH KLIPP MIG MÅSTE JAG ABOSLUT GÖRA!! det bara hänger som 2 tunga gardiner..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0