Trying to be perfect for you.

Im hiding from my self, to see that im not there, to see i can be on my own,to know you are not the only one.

Vi ser på och vi hör på, men vad är sanningen om allt vi hör  och ser egentligen?



Idag så köpte jag en ny bh, ljusblå, rätt fin faktiskt ^^ Men kände mest att jag behövde en ny :P
Och sen köpte jag foundation, även fast jag inte använder mycket tar den också slut.
Sen köpte jag ett nagellack jag såg för länge sen att jag ville ha, tänkte det var lika bra att köpa det när jag ändå hade pengar på mig, slipper man ha föräldrar som kalgar på en hela tiden att man inte betalar någonting själv :P

Nästa helg vill jag ta hål i örat, men har inte bestämt om jag verkligen ska det,, för det kostar och har inte riktigt pengar till de just nu.. Så kanske får ta och vänta ett litet tag till, i april kanske eller något :)

Mamma tjatar om att jag måste klippa mitt hår, men jag vill inte klippa längden, bara det uppklippta och lite på "sne luggen" haha vill ha långt hår nu tror jag, för mindre en ett år sen hade jag det juh kort, som ni säkert minns :P
Och känner att jag nog passar bättre i långt hår, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0