Drömmar...

Bara funderar lite..

Det var ett program på 4:an som säkert mååånga redan har sätt, men av någon mysko anledning så var de första gången för mig hehe :P

I alla fall det handlade om sjuka personers starka drömmar, och de fick dem uppfyllda, och sen vissa som hade betytt väldigt mycket för någon/några och så..

Och jag kom bara att tänka på..

HAR JAG NÅGON DRÖM??

Jag tror faktiskt inte att jag har någon, eller jo kanske.. Men jag har lixom inte som väldigt många att dem tänker ÅÅÅÅ jag vill träffa den kändisen eller den skåde spelaren osv.. Eller typ jag vill flytta till USA och jobba där, eller LA och massa sånt... Varför har jag ingen sån dröm??

Just nu känner jag mig faktiskt ledsen för att jag inte har någon rolig dröm, som jag skulle vilja nå eller något..
Faktiskt en aning tråkigt,, asså det känns som att man inte ser något med livet då.. Blir så avundsjuk på folk som säger åå jag vill göra det och de och ALLT!!

Vad vill jag??? Jag vette fan vad jag vill.. sååå tråkigt!! Jag vill också drömma om något, och satsa på att få göra eller bli något.. Jag har inte ens en rom om något speciellt jobb, eller liv med familj..Ingenting..

Känner för att gråta.. Jag vill också drömma.

Jag vet ingen som inte drömmer om något, förutom mig själv. Tragiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0