Godeftermiddag.

Tja!

Idag har det ju vart strålande väder.. yeye som om ni inte viste de :P

Jag har spenderat min dag ute och pluggat!!

Saker och ting har hänt.. så jag vill inte äns träffa någon. Min familj går bra.. men alla andra känner jag för att slå :P Inget alvarligt har hänt.. men något som har sårat mig bla bla bla!!

Jag höll på att plugga till kemi provet.. asså fattar inte studeringsfrågorna finns inte ens svaren i boken på.. im like what the fuck!!  Får läsa på internet sen!!

Bör göra klart svenska upsatserna med!! Skönt att vara klart med allt, för snart ska allt lämnas in.. och sen helt plötsligt så kommer sommer lovet vara precis framför oss!! WIIHOO!!

Då har jag bestämt mig för att umgås mycket med Amy.. för sedan skills vi juh åt.. till 2 olika skolor!! INTE KUL ALLS.. kommer säkert gråta :/ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0