mmmmmmm!!

Matte nationella idag... GICK SKIT DÅLIGT som jag hade trott..

I matte kommer alltid de sakerna man inte kan inom matte.. så för bannad.. för min lärare sa förut att han skulle lära mig det senare,, att det inte var det viktigaste.. DET KOM PÅ PROVET shoohoo... och där fick man ig på den uppgiften!!

Aja.. vad ska man göra åt saken.. försökte lite i alla fall.. Dessutom kunde jag inte klara det på tiden.. är en extremt seg mattematiker.. och sämst på det, jag menar det SÄMST!!

Jag har i alla fall äntligen köpt en bal klänning, en enkel spets klänning bara.. sen blir det väl skorna -.- Kanske något smyke?? Eller???? :)

Såå härligt att det är soool, hoppas det kan stanna sol under en lång tid nu :D Men hörde något om att det skulle lbi regn/snö???? OH NONONONO NOT WHAT I WANT!!

Aja nog babblat från min sida!

Cya later aligators :D

(Pyjamas!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0